vrijdag 14 oktober 2011

vzw zwerfkat in nood II herplaatst per jaar ongeveer 500 katten. Al deze katjes zonder thuis worden liefdevol verzorgt door een gastgezin. Omdat de katjes opgroeien en aansterken binnen een gastgezin groeien ze op met dagelijkse dingen, samen met soortgenootjes andere dieren en kinderen. Een gastgezin kan u dan ook veel vertellen over het karakter van een katje en u kan ze daar na afspraak ook bezoeken.Melding van dierenwinkel uit Riemst. Daar waren twee kittens gebracht. We hebben ze overgenomen.Kiekeboe, ik ben Charlie, en mijn broertje heeft al uitgebreid verteld dat onze opvangmama ons is komen halen, op een plaats waar het niet echt leuk was voor kittens. Ik ben lekker nieuwsgierig en ga dan ook alles onderzoeken, alle speeltjes uitproberen, overal op en aan….ajaaa…..ik moet toch weten waar ik ben hé ?Als ik dan mijn opvangmama naloop neemt ze me op en krijg ik lekkere kusjes op mijn koppie. Wat is dat zaaaalig, Stevie wil dat nog niet want hij moet stoer doen. Nou…ik profiteer ervan, en ieder tutje of knuffeltje of kusje pik ik me mee hoor.Zoals Stevie al heeft verteld houden we ook regelmatig een “crosje” onder ons. Heerlijk scheuren door het huis, af en toe eens slippen op de tegels, wat een lol ! Maar ik euhhhh…Stevie roept, er is weer iets nieuws te zien ! Ik ben weg hé ? Als je me interressant genoeg vindt, maak maar een afspraak met mijn opvangmama. Dan mag je me komen bezoeken, misschien is er wel plaats voor mij bij jou thuis. Met mijn broertje of een ander poezenvriendje ?Een lief klein tijgerkusje van Charlie Kan met katten: Ja Kan met honden: Onbekend Kan met grote kinderen: Ja Kan met kleine kinderen: Ja Moet naar buiten kunnen: Nee Charlie is op dit moment 6 wekenNeem contact op voor meer informatie. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 20.00 en 22.00 op het telefoonnummer: 0475/74.96.36 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Zwerfkat Zwerfkat: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59915009 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Hele mooie Engelse Cocker pups... 2 mini fries hengsten 250 € Tinkers ruin en hengst 750 eur... 750 € Supermooie Duitse Herder pups ... Springpaard, merrie, V Contact... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: