zondag 5 februari 2012

Hierbij stuur ik twee foto's van een vloer waarvan ik geen reserve tegels heb.Ik zou graag enkele tegels in reserve hebben, omdat ik een restauratie dien uit te voeren. Desnoods koop ik een gans pak tegels of zelfs meer. De naam van de tegels is : monofaro - colibro, ceramische faro - antonized of monocera. Afmetingen van de tegel 20/30. Prijs overeen te komen.Indien men geen tegels van dezelfde kleur zou vinden, is een ceramische tegel met geel/beige kleur het meest aangewezen. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Karel Beckers: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60440407 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Heftruck/klark tot een hoogte ... 2.500 € Zekeringskast , verdeelkast 65 € Veldsmidse smeden smidse 195 € Aambeeld 100 € Splinternieuwe lamparmantuur m... 40 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/doe-het-zelf-en-bouw"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '2080', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: